söndag 22 maj 2011

söndag 22 maj

och det verkar som att vi överlevde domedagen som skulle varit igår :) wiho!! haha.. vad jag vet så va de inget som hände.. de va två killar som hade kört ihjäl sig i skövde, och de ska man självklart inte nedvärdera, det är självklart hemskt.. men det hade inget med domedagen att göra.. trots detta så går självkalrt mina tankar till deras nära och kära.. sånt är så himla hemskt :(

nu släpper vi det.. annar kommer detta bli ett ledsamt inlägg om livet och döden och det känner jag inte för att skriva om idag..

igår så skulle jag och babe gått på bio och sett fast 5.. men självklart så fick jag nackspärr på eftermiddagen och hade skitont i nacken hela kvällen :/ så vi skippade bion och hyrde film och köpte pizza istället :) sen åkte vi på att vara fyllechaffisar me.. så kom väl i säng vid fyra tiden i morse..

men nu är jag iaf pigg och glad och nacken är bättre :) om än inte helt bra, men jag kan iaf röra någorlunga på huvudet utan att minsta lilla rörelse gör ont.. så nu ska jag snart sätta mig och plugga.. sen ikväll blir de jobb :) stänger på statoil ikväll men har som tur är sovmorgon imorgon så de ska nog gå bra :)

men nu ska jag ta en cigg innan de e dax att sätta igång med plugget..

Puss så länge :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar