tisdag 3 maj 2011

välkommen huvudvärk :/

blä, nu känner jag att huvudvärken börjar komma igen :/ men tog en tablett direkt så hoppas verkligen att det släpper snart.. typ nu? ............nehe, inte de ne.. jaja.. nu har jag iaf vart duktig en stund och pluggat.. men nu är de återigen dax att ta en tur me indra :) frisk luft kanske hjälper? sen funderar jag på att unna mig en halvtimme-timme framför tvn innan jag fortsätter.. eller om jag ska ta och fortsätta direkt? hum.. de e ju alltid svårt att sätta igång igen när man väl lagt sig i soffan.. men känner att jag inte orkar sitta vid datan eller näsan i massa papper när huvudet dunkar :/

får väl se hur de känns efter en promenad!


hittade en gammal bild på mig och min bror :p haha.. här bodde vi fortfarande uppe där pappa bor nu.. och jag va grinig som vanligt ;) haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar