måndag 16 maj 2011

full rulle

I helgen har jag verkligen inte haft tid/ork att blogga.. i fredags var jag och babe på lager 157 :) fick med mig lite smått och gått hem.. annars va de lugnt och i lördags så va ja, jennie, jesper och dennis i ullared :) så den här helgen har man verkligen bränt pengar :/ menmen.. kul vart de iaf.. sen på lördagskvällen så satt vi bara hemma och myste och kollade på melodifestivalen och spelade spel :)
sen på söndagen så pluggade jag och jobbade.. så väldigt intressant söndag måste jag säga :p haha..

Idag har jag än så länge hunnit jobba och vara i skolan.. nu sitter jag och gör det sista på mitt fördjupningsarbete i psykologin :) känns jävligt skönt.. har bara diskussionen kvar att skriva, sen e ja klar :) gött som fan!

men nu tog ja mig en liten paus i pluggandet, men det är väl lika bra att göra klart det sista me, sen ikväll är de ju matte som gäller..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar