torsdag 12 maj 2011

En del av mig?

En bild från våra slutproduktion i trean! Balett/street, lätt en av de bästa danserna jag någonsin gjort! :)

Va på dansverkstans avslutningsföreställning ikväll och y faan va ja saknar dansen.. De va nästan så att de gjorde ont i mig när jag själv inte fick stå på scenen och göra det jag älskar.. Menmen, de va iaf kul att se :) blev så otroligt stolt över min Jennie :) fy fan va duktig hon e och hon har utvecklats så grymt mkt ! Och de hade många andra dansare me.. Vissa mer än andra, men de va iaf kul att vara där!

Men nu känner jag verkligen hur mycket jag saknar dansen.. Att ha ett ställa dit man kan gå och göra det man älskar, att få uppleva den känslan av att stå på scen och gå in k en roll och bara ge gärnet.. Det finns i get bättre.. Ska verkligen försöka hitta en dansskola i höst om de nu blir sp att jag måste flytta, annars lovar jag mig själv att ja ska börja på dansverkstan igen, för åh! Det känns verkligen som att jag förlorat en del av mig, men jag vet vad det är och nu är det bara att hitta tillbaka! Vilket jag verkligen hoppas att jag gör snart!

Men ne, nu ska jag försöka sova, får väl se hur de går efter den här kvällen, de bara kliar i hela kroppen och jag vill röra på mig, dansa, bara släppa loss! Gaah!

1 kommentar: