lördag 8 oktober 2011

trött tjej

precis kommit hem efter en underbart kul tentafest me bästa klassen! kan inte ens beskriva hur jävla bra jag trivs här i Hbg :) men nu är jag så jävla trött.. kanske inte så konstigt eftersom jag varit uppe sen kl 6 ;) och även hållt igång hela jävla dan..

började med tentan kl 8, vet väl inte riktigt vad ja ska säga om den men gjorde iaf mitt bästa så nu är det bara att hålla tummarna på att det blev rätt :P
efter de så blev det thai-buffe på asian garden.. och direkt efter det hoppade vi på båten till helsingör, turade någon vända, gick av och satte oss på en mysig pub i danmark och tog en RB.. sen shoppa lite alkohol och tillbaks till sverige och bryggis där de blev party :) en sjukt bra kväll iaf :)

nu ska jag försöka fixa mig lite mat och kanske slänga på en film innan jag tar och säger god natt, skulle dock kunna däcka här och nu, men äter jag inget kommer jag må piss imorrn.. men ser verkligen fram emot att bara vara och inte göra ett skit imorgon.. bara vara ensam och inte bry mig om något, ta hela dagen och bara återhämta mig ;p känns som de kan behövas.. och främst av allt.. INTE plugga!!!! så jävla gött..

menmen, mat va de ja ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar