lördag 15 oktober 2011

lördag

sitter nu hemma i min lilla lägenhet och gör inget :) skönt faktiskt.. men ska nog ta och ta tag i lite plugg tror jag.. sen kanske ta en promenad i det fina vädret :) vet inte riktigt hur ja ska göra ikväll.. har några kompisar som vill att ja ska hänga me ut ikväll men känner egentligen mest för att bara vara hemma.. var bakis i stort sett hela dagen igår så ;) haha.. men fan, de va de värt..

va ute me några klasskompisar i torsdags och kom hem vid halv sex på morgonen.. men fy faan va kul vi hade :) dock vet jag inte om jag har lust att vara lika dålig imorrn me.. usch, så får väl se vad som händer.. har ju ett par timmar på mig att bestämma mig så ;) haha..

är förresten väldigt glad nu :) fick nyss reda på att en kompis ska ha bebis :) är så himla glad för henne och hennes killes skull :) vet att de båda vill detta så!! stort grattis till er :)

ne, plugga va de ja :P haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar