torsdag 27 oktober 2011

god morgon :)

nu har jag vart ute på en morgonpromenad och sen ätit frukost.. så nu ska jag nog ta och sätta igång med plugget.. lika bra :P

men jag fattar inte vad det är med folk här i helsingborg.. idag var det andra gången en helt okänd människa kom fram till mig och sa att jag borde sluta rök!! WTF?!?!?! jag slutar väl när jag vill eller? blir bara mer anit när folk säger åt mig att göra saker.. nu tänker ja fan inte sluta.. ska röka ännu mer!! haha.. ne, kanske inte.. men jag hatar när folk tror att de gör en god gärning bara för att de säger till en ung tjej att det inte är bra att röka! hallå? jag vet väl att det inte är bra att röka, jag är väl inte helt bakom flötet? men det är väl ändå upp till mig om jag vill dra in den skiten i mina egna lungor? och bara så ni vet, jag ska sluta, nån gång.. men just nu så vill jag inte.. så det så!

okej, nu har jag fått ur mig det.. hatar bara folk som tror att dom vet bäst.. men nu ska jag (bara för att) ta en cigg och sen sätta mig och läsa de sista kapitlen i tjockisboken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar