onsdag 12 oktober 2011

bra dag :)

ja, rätt inställning gör mkt :) och det har faktiskt varit en bra dag idag ! efter en dock rätt tråkig föreläsning i skolan som bara var två timmar så åkte jag och carro till väla och kikade lite :) dock mest hon som shoppade ;) haha.. jag lyckades hålla mig nästan hela tiden.. köpte bara ett mkt fint linne ;) haha.. så lite ångest har jag nu menmen, så är det..

sen lagade jag jättegod mat som jag tog med mig in till carro och åt me henne och johanna och efter det blev de en promenad ute i kylan och nu har jag kört lite styrka här hemma :) så det enda som ska göra ikväll nu är att hoppa in i duschen och sen lägga mig i sängen och kolla på grey's anatomy innan jag somnar ;) och imorgon hoppas jag att det blir en minst lika bra dag ;) haha..

kanske återkommer senare om jag orkar ;) hihi..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar