torsdag 20 oktober 2011

borde plugga

ja, nu sitter jag här hemma och borde egentligen plugga.. men känner verkligen inte för de :/ ska nog ta och fixa mig något att äta först känner jag.. och slappa lite så kanske jag kan ta tag i plugget om en stund :P

gick rätt smärtfritt i skolan idag me.. hade dock föreläsningar hela dagen men hon som föreläste var väldigt bra :) och de va intressant.. men man känner sig dock rätt seg i huvudet efter att ha suttit och lyssnat och antecknat hela dagen.. så får bli lite tv tittande först nu tror jag.. sen ska jag plugga :P (eller?) ;)

imorgon kommer iaf min bror hit :) jeij! ska bli riktigt skoj! va ju ett tag sen ja träffa honom.. så imorgon blir de party :) hoppas bara de e nått drag och att folk e på! jag är iaf taggad :P hihi..

ne, mat va de ja..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar