måndag 3 oktober 2011

puasat!

ja, nu har jag pausat lite i bloggandet.. kändes så himla tråkigt att bara skriva "idag har jag pluggat" och "nu ska jag plugga vidare" hela tiden.. känns väl inte som att den kommande veckan kommer att handla om så mkt annat heller men ska försöka att skriva lite mer intressant iaf.. försöka duger..

Nu i helgen har jag dock tagit det lugnt med pluggandet.. i fredags blev det bara en liten stund innan jag gick över till caroline och drack lite vin :)
sen i lördags så drog jag och sanna iväg på en roadtrip för att komma iväg lite.. målet blev ullared för att inhandla lite smått och gott.. men blev faktiskt mest nödvändiga saker.. tex en vinterjacka och lite sånt :) sen på kvällen så blev det lite party :) va riktigt riktigt kul :) började med förfest hemma hos henne och daniel, sen drog vi vidare till tivoli där vi dansade och bara hade allmänt kul :)

igår låg jag bakis i sängen i stort sett hela dagen :P men hann med lite plugg innan jag på kvällen fick sån jävla migrän så somnade vid 10 tiden.. skönt faktiskt ;) inte migränen men att somna tidigt.. så idag känner jag mig utvilad :) men fortfarande stressad..

ska nu ta och hoppa in i duschen och sen ta tag i plugget.. tenta på fredag så mkt plugg blir de den här veckan :/ kanske inte jättekul, men jag vill verkligen inte kugga så de får ni stå ut med.. men nu varnar jag er iaf i tid att denna vecka kommer att bli hektisk med massa plugg.. som tur är så har vi dock inga föreläsningar så kan verkligen fokusera på att läsa.

ne, nu är det nog lika bra att jag sätter igång här.. annars blir man inte klokare..

PUSS

2 kommentarer:

  1. Jag vill också börja skriva blogg.. det ser kul ut! haha :) Klart du inte kuggar på tentan Ewa! Det kommer gå som en dans, under tentan kommer du luta dig tillbaka och tänka "Jag har pluggat mkt mer än vad jag behövde" :P PUSS!! =) <3 (Sanna Förresten hehe)

    SvaraRadera
  2. det är bara att börja :) säg till vad din blogg heter sen bara så ja kan läsa, lovar att följa den slaviskt ;) haha.. jo, man kan ju alltid hoppas.. just nu känns de som att ja kommer sitta där och ha läst på helt fel saker :/ men de märker vi ;) hellre för förberedd än tvärt om.. PUSS <3

    SvaraRadera