onsdag 30 september 2009

sötnos :)

har precis kommit hem från fika med anela, moa och lisa :) mycket mysigt.. massa prat, och lite skvaller;) inte fel.. sen drog jag ut till hölma för att träffa anna och fixa balbilderna som vi ska skicka efter :) kmr nog bli super ! ska bli kul att få hem dom sen och kolla på dem på "riktigt" och inte bara i datan..












då fick jag även träffa denna goding:









sötare får man leta efter !




nu sitter jag i telefonkö till sj.. usch.. det går inte fort.. måste fråga varför mamma inte fått sin mobilbiljett.. beställde ju resan till stockholm igår.. och jag har fått min, men inte mamma :/ knepigt.. jag får nog åka själv annars ;) hehe.. skämt åsido..

ne, nu ska ja nog ta mig en cig medans ja väntar.. och sen blir de världens godaste köttsoppa :9 mumma..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar