tisdag 29 september 2009

ännu en jobbdag över

ja, då var denna dag snart över.. gått ganska bra att jobba idag och tiden har gått fort.. gött de :P
ikväll blir en mkt lugn kväll.. blir nog bara lite tv tittande innan sängen.. har varit så sjukt trött idag att de blir nog en ganska tidig kväll ikväll.. men som vangligt brukar de ju sluta med att jag sitter uppe vid datan iaf ;p hehe.. men det återstår att se..

ne, nu ska jag be mamma om lite kvällsmat tror ja ;) är ju helt kass på att laga mat själv så då tkr ja min gulliga mamma kan göra det åt mig idag då jag jobbat hela dagen..

har även bokat biljetter till stockholm idag :) ska följa med mamma dit på torsdag då hon ska på arbetsintervju.. för en tripp till stockholm säger man ju inte nej till ;)


ne, hungrig ewa !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar