måndag 28 september 2009

möte med jobbet..

precis hemkommen från möte med jobbet.. gick riktigt bra och fick pizza ;) gött som satan! efter det så blev de ett par pennar me Anela gumman ;) en hel del skvaller blev de me;p de gillar vi starkt.. finns fan inget roligare än att gotta sig i andras upplevelse, misstag, whatever.. allt är välkommet här ska ni veta ;) hehe.. riktiga skvallerkäringar är va vi e !

nu sitter ja i soffan och halvkollar på senaste fast & furious filmen.. har dock redan sett den, men de hade inte john men den e värd att se igen faktiskt :p

idag blev de en tur till skövde me bror :) myys.. inte alltför ofta man hittar på ngt me honom nuförtidden så.. han investerade i ett ps3 och jag sex and the city boxen.. så nu har jag alla avsnitt att gotta mig med ;) inte fel..

ne, nu ska jag ägna mig lite mer åt filmen tror jag.. eller snarare snoka runt på andras bloggar m.m. ;) hehe..


så god natt på er ! pusselipuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar