tisdag 29 september 2009

nighty night

ja, nu vad denna dag officiellt över.. och någon tidig sänggång blev det ju trots allt inte.. satt och åt och kollade på what happens in vegas me mor och bror.. mycket mysigt.. och då vill man ju itne gärna gå och lägga sig.. men nu ligger jag äntligen i sängen.. min alldeles för stora säng.. ibland önskar man att man hade någon att krypa intill.. någon att mysa med på kvällarna nu när höstmörkret är här..


va ute med indra precis och fasen va kallt de va.. kollade på termometern och oj!... bara tre grader ute, knappt.. inte konstigt att de va kallt.. men envis som jag är sp vill jag inte ta fram min mysiga vinterjacka än.. då kmr jag ju frya ihjäl när vintern väl kommer..

menmen..


ne, nu får det nog bli några avsnitt sex and the city innan jag hoppas på sällskap av självaste john blund :p


jag och indra ute på höstpromenad igår ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar