tisdag 29 september 2009

lunch

är nu hemma en sväng på lunchen.. mamma hade gjort potatismos och korv :) gott.. älskar hemmagjort potatismos :9

snart bär det av till jobbet igen.. men bara fem timmar kvar då.. usch, gillar inte det passet jag har idag.. 11-19.45 känns så himla långt.. verkligen hela daegn försvinner för jobb.. man hinner inte göra ngt varken innan eller efter ju.. helt värdelöst.. usch.. men som tur är finns det oftast mkt att göra på tisdagar då vi får alla leveranser och det är nya beställningar som ska göras.. så det är skönt för då står man inte där helt sysslolös.. men det finns ju iofs alltid ngt att göra på jobbet.. men ändå..

hjälper ju inte direkt att jag är hur trött som helst idag heller.. fattar inte riktigt varför men vill bara gå och lägga mig just nu.. jobbigt det där..

ne, nu ska ja nog ta en cig till innan jag pallrar mig iväg till jobbet igen..

Puss på er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar