onsdag 30 september 2009

min bästa vän !

det känns på något sätt som att jag har förlorat min bästa vän :/ vet inte varför, hur eller när.. men det känns så.. på något sätt känns det som att vi glidit ifrån varandra.. är det för att hon skaffat sig pojkvän? det var ju inte så när jag var i ett förhållande.. så varför nu? jag kan verkligen inte komma på någon rimlig anledning.. men det är i alla fall så det känns..

och om det nu är på grund av detta.. ska då verkligen inte kille få komma emellan oss? NEJ! inte enligt min mening.. vi måste verkligen ta upp det här nu.. vi kan inte fortsätta så här.. jag klarar mig inte utan dig, du är verkligen som min syster jag aldrig haft. min andra hälft.. fastän vi inte är lika för fem öre, inte vill samma saker eller tycker likadant.. så känns det som att vi hör ihop. kanske är vi självfränder, vem vet? men jag vet iallafall att du är den allra bästa vän jag har, någonsin haft och kommer att ha. du är verkligen oersättlig! finns ingen som du.. ingen som förstår mig på samma sätt. ingen jag kan bråka med, tjafsa med, gråta med, skratta med, och bara vara mig själv med.. att man kan vara/göra allt detta tilsammans med en enda person i så många år är oförklarligt.. har aldrig tidigare lyckats hålla ihop med någon så länge.


så jag vill bara säga detta:


EMMA MAGNUSSON, du är min alldra bästa vän i vått och torrt!






JAG ÄLSKAR DIG GUMMAN!!

1 kommentar:

  1. Din penis!!!!! Klart ja finns här för dig alltid, alltid, alltid!!!! Ja skulle aldrig kunna lämna dig varken för din skull eller min egen, jag skulle förgå!! Du är det bästa ja har och det bästa jag alltid kommer att ha i alla år och det finns INGEN människa, kille eller vad som helst som kan komma mellan oss, det skulle ja ALDRIG tillåta! Över min döda kropp! Du är i stort sett mitt allt gumman och ja lämnar dig aldrig även om det nån gång sådär skulle värka så. Du är bäst och jag älskar dig Ewa <3

    SvaraRadera