onsdag 30 september 2009

090930

sista september idag då.. snart är även hösten officiellt här.. bra? jag vet faktiskt inte.. eller jo, för det betyder att vintern närmar sig ;) hihi.. ja, jag gillar vintern.. älskar när det snöar och man ser alla adventsljusstakar och julstrjärnor i fönstren.. underbart enligt min mening.. så det gillar vi.. och att jag och mamma ska åka till stockholm imorgon gör det ju inte direkt sämre ;) ska bli riktigt gött att komma bort från lilla tidaholm om så bara för två dagar och inta storstaden.. älskar verkligen stockholm ! finns det någon underbarare stad? kan vara för att där kan man vara mer anonym än här.. gör man något i denna lilla håla så vet ALLA det dagen efter.. skoj.. eh, njaa.. vissa saker vill man ju hålla för sig själv och sina närmaste vänner.. inte hela stan.. menmen.. finns väl nackdelar med stockholm me.. men det finns det ju med allt..

ne, nu ska jag ta och göra mig iordning lite.. ska träffa moa en sväng och sen ut till anna för att beställa framkallning av balbilderna.. på tiden kanske ;) hehe..


ha en bra onsdag!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar