tisdag 24 april 2012

tisdag

Vaknade och kände mig både piggare och gladare idag :) kanske inte så konstigt med tanke på vad det första jag såg när ja vaknade va ;) hihi.. att man kan bli så glad av något så litet! haha.. sen att se att det är strålande sol ute på en klarblå himmel gjorde ju inte direkt dagen sämre :p

nu sitter jag vid datan och lyssnar på lars winnerbäck samtidigt som jag försöker plugga. ska väl inte påstå att det går sådär överdrivet bra men, får väl ta och stänga av musiken snart och koncentrera mig på pluggandet istället :P haha.. tänkte även försöka pallra mig bort till gymet idag, men vette fan om ja hinner det :/ fick precis sms om att ja ska jobba imorrn så med det menas att jag MÅSTE bli klar me denna jävla reflektionsuppgift idag.. blä! menmen, nu ska ja ta en cigg och en energidryck och sen jävlar ska ja skriva så tangenterna sprätter ;) haha.. (man kan ju försöka iaf)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar