tisdag 17 april 2012

ledig tisdag :)

Då har en ny vecka börjat och faktiskt på ett bra sätt :) Hade väldigt svårt att somna i söndags då jag låg och tänkte på och oroade min inför måndagen som började med reflektionsmöte och sen svar på omtentan. Men det gick bra! Reflektionsmötet gick iaf lindrigt, men när jag fick mailet om att omtentan var godkänd så blev allt bra :) så himla skönt att kunna lämna den bakom sig nu, så nu är det väl bara att börja plugga nför nästa tenta som är om en månad..

Resten av gårdagen var jag helt slut, hade svårt att hålla mig vaken nästan ;) haha.. men lyckades iaf att inte somna innan de va läggdags.. sover ja på dagen så får ja alltid svårt att sova på kvällen så de va lika bra att hålla ut.. men fy fan va ja sov sen när klockan närmade sig tio ;p haha.. sovit som en stock och vaknade riktigt utvilad i morse och på bra humör :) så nu har jag skickat in både min komplettering och efterreflektion! ska strax ta en promenad me carro och sen blir de att fortsätta plugga..

ikväll väntar en roadtrip me emma me ;) så ser fram emot en riktigt bra dag ! Hoppas ni andra där ute får det med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar