torsdag 26 april 2012

full rulle!

idag har de vart fullt upp hela dagen typ :P först skola till två sen handla, betala räkningar och sånt kul och nu sitter jag här och ska försöka ta tag i plugget.. har grymt mycket överskottsenergi just nu så det sista ja känner för är att sätta mig och läsa igenom 7 st reflektionsuppgifter :/ menmen, det måste ju göras så..

igår efter jobbet orkade jag verkligen inte blogga då jag fick en sån helvetes huvudvärk efter lunch. lyckades dock kämpa mig igenom timmarna på jobbet men när ja kom hem slängde ja mig i sängen och orkade inte ta mig ur den. Hatar när det blir så, jävla nacke!! men idag va den borta :) inte nacken, men huvudvärken ;) haha..

ne, nu kanske det är lika bra att ta tag i skiten.. så det blir gjort!!

Puss och hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar