onsdag 18 april 2012

Onsdag!

God morgon :) har precis ätit frukost här och ska snart pallra mig iväg till bussen, eller om en tio minuter typ :P haha..

idag är det bara en kort dag i skolan som gäller.. går bara 10-12, skönt :) de va iaf väldigt skönt att inte behöva gå upp så äckligt tidigt som jag behöver i vanliga fall när ja börjar kl 8 ;p haha..

annars har jag inga direkta planer för dagen, får helt enkelt se vad den har att erbjuda :) ska nog försöka pallra mig bort till gymet, men brukar ju inte bli så till slut när ja skriver de här.. men måste fan ta och komma igång me de igen, va sjukt längesen ja va där nu och känns ju inte så värt att betala för ett gymkort man knappt använder.. måste ju komma igång och jobba inför beach-12 ;) haha..

ne, nu ska jag nog ta och fixa det sista här.. bland annat plocka in frukoste.. haha..

sorry att ja inte har så mkt intressant att skriva, men det kommer nog ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar