söndag 15 april 2012

Mina favorit-tvillingar :)

Va ute i förslöv igår och träffade mins favorit-tvillingar Filip och Linus :) va Såå himla längesen ja träffade dem nu, Linus va väl drygt ett år sen och Filip va nog nästan 2 (!) år sen.. Så de va helt fantastisk att få umgås och festa med dem en hel kväll :)
Och självklart er stort tack till min underbara Vanessa som ställde upp och körde mig! :)

Nu har ja precis vaknat här och känner mig faktiskt ganska pigg :) (so far so good). Men tog det väldigt lugnt med alkoholen igår eftersom ja fortfrande inte kände mig helt pigg.. Men de va en riktigt bra kväll igår och känner mig fortfarande helt glad och varm efter att ha träffat Filip och Linus :) de lyckas alltid att göra mig så himla glad oavsett!

Idag har ja inte mycket planerat.. Ska försöka plugga en del bara, men nu ska ja snart fixa frukost för och så blir de nog att bara ta de lugnt så ja kan bli helt frisk :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar