onsdag 18 april 2012

allmänt nöjd :)

precis kommit hem från skolan nu, och hade världens mest ovärda föreläsning om källkritik.. inget nytt direkt så en timme helt bortslösad.. jaja, nu e ja hemma iaf :)

blev att träffa Sanna en sväng me och tog en lunch på Mezo :) inte träffat henne på typ en månad nu så va skönt att catcha upp lite :) hon har ju vart i USA i två veckor å så det lilla svinet ;) haha.. men otroligt skönt att träffa henne igen!!

men åter till rubriken, känner mig faktiskt allmänt nöjd med mitt liv just nu :) jag trivs i Helsingborg och i min lägenhet (även om den gärna hade fått vara lite större) men överlag är allt jävligt bra.. jag har underbara vänner och går i en grymt bra klass! ser verkligen fram emot att tillbringa sommaren här i denna underbara stad :) och sen tror och hoppas jag att hösten kommer att bli iaf lite mer intressant i skolan än vad det är nu. just nu så bara tragglar jag mig igenom alla uppgifter och vill få allt överstökat.. men de blir väl sånna perioder emellanåt antar jag..

men nu är det väl lika bra att jag tar tag i pluggat här.. det görs ju tyvärr inte av sig självt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar