tisdag 20 december 2011

Snart :)

ja snart bär det av hemåt mot Tidaholm :) ska faktiskt bli skönt att komma hem över jul och fira med nära och kära :) Ser verkligen fram emot det!

nu har jag precis skickat in de sista skolgrejerna så nu kan jag ta "lov" på riktigt :P haha.. ska vänta på att tvätten ska bli klar sen ska jag ta tag i att börja packa.. det är ju en del som ska med när man ska vara hemma såpass länge.. blir ju hemma i nästan två veckor så :P och sen ska ju alla julklappar med me :) men de e kul!

idag har jag mest städat och grejat men även vart på väla en sväng me Sanna :) haha.. syndat lite ;) fick med mig en blå kavaj och ett halsband hem :) glad tjej! kanske visar upp de sen om ja orkar ;p haha..

Ne, nu ska ja fixa det sista här så jag kan få lägga mig och bara slappa sen :P

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar