söndag 18 december 2011

Slappsöndag

Idag har det varit en extremt slapp dag.. Har tillbringat större delen av dagen i sängen och kollat på film :) inte för att jag har varit särskilt bakis men vart väldigt skönt att bara slappa :)

Det var iaf en mycket trevlig kväll igår :) vi var fem tjejer som började här hemma hos mig innan vi drog bort till bryggare och fortsatte förfesten :) sen vid halv ett drog vi vidare till tivoli och dansade loss :) sen slutade det med att jag gick hela vägen hem vid fyra-tiden på morgonen :p tänkte att ja skulle va lite smart och lämna kortet hemma så ja inte köpte en massa.. Tänkte dock inte på att bussarna slutar gå kl 2 och eftersom ja inte hade med kortet kunde ja inte ta nån taxi.. Så slutade som sagt med att jag gick typ fem kilometer med nästan konstant uppförsbacke klockan fyra på morgonen.. Bra dock att man hann nyktra till på hem vägen ;) haha..

I morgon har jag min sista föreläsning innan jag går på "jullov". Lov är väl fel att kalla det men :p haha.. Ska iaf bli skönt att inte ha någon skola och komma hem och bara ta det lugnt.. Men har några dagar ledigt här innan vi åker hem.. Så hinner greja lite innan onsdag då bilen rullar iväg mot Tidaholm :)

Så till er där hemma i Tidaholm som läser detta så kommer jag hem på onsdag kväll :) just so you know ;)

Nu ska jag återgå till mitt tv tittande här :p haha.. Ha en bra söndagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar