lördag 17 december 2011

Lördag!

JAG VILL HA SNÖ!!!

Nu tycker jag att det är hög tid för snön att komma! bara en vecka kvar till JUUUUUL!! Jag tror nästan jag längtar mer än små barn ;) haha.. Fast har för tillfället ingen som elst julkänsla.. Kan nog bero på att det inte finns någon snö och här nere i skåne är det fortfarande relativt varmt för att vara december enligt mig.. Menmen, så länge det är snö nästa lördag är ja nöjd ;)

Idag är det iaf lördag. Och det var otroligt skönt att inte vakna av någon klocka! Vaknade istället av ett sms från någon jag inte vet vem och med något skämt-sms.. :( ville ju inte vakna av något idag utan vakna av mig själv.. Men what to dooo?!
Nu ska jag nog ta och slänga på en film och bara ligga kvar i sängen en stund :) bara för att jag kan! Sen ikväll väntas party så måste ju ladda med så mkt energi jag bara kan ;) haha.. Ja, jag är taggad!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar