torsdag 15 december 2011

längesen...

nu va de ett tag sen jag bloggade igen.. men har inte haft varken lust eller ork.. men det har väl inte hänt så överdrivet mkt det sista heller för den delen.. vart fullt upp med skolan och sånt..

men idag är det den 15e december, med andra ord inte alls långt kvar till jul :) wohoo! ser fram emot det måste jag erkänna ;) förvånade? haha.. ni som känner mig vet ju att jag älskar julen så.. men det är ju som sagt ett par dagar kvar..
Har bara tre föreläsningar kvar nu innan jag går på lov, två imorgon och en på måndag.. har även ett grupparbete som ska lämnas in innan jul men det är vi så gott som klara med :) känns otroligt bra faktiskt..

förutom julen så ser jag fram emot helgen :) blir fest ihop med mina underbara klasskamrater och några till :) kommer nog bli riktigt lyckat tror jag :) känns så iaf.. haha..

annars händer det väl inte så mkt.. ska ta och hoppa in i duchen nu och sen krypa ner i sängen och mysa lite innan ja somnar tror ja.. är svintrött..

jaja.. that's all for now!

Puss och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar