tisdag 5 april 2011

ledig dag...

Nu har min lediga dag bara förvunnit.. blä! men de har iaf vart en mkt bra dag :) hade tänkt plugga en del idag, men ja tror vi alla kan lista ut hur de gick me de ;) haha.. har iaf spenderat så gott som hela dagen me jennie :) vi har spelat just dance på mitt wii, kollat på film, ätit, rökat och mycket annat :) sen hade jag även lite snabbesök från mina kära jönköpingskompisar :) de va och badade i skövde idag så då tyckte ja de kunde ta svängen inom thlm på vägen hem :)

ja å jennie kollade även på gamla dansfilmer.. provade även mina gamla tåspetsskor och formationsdräckten.. och fy faan va ja saknar dansen!!! :( och tävlingarna.. de va fan tider de..

kommer nog kännas konstigt nu när ja ska på tävlingen i skövde på lördag.. jag kommer fan vilja hoppa in på dansgolvet och vara med!! menmen.. här kommer iaf lite bilder från olika tävlingar :P


Formationen :)
Troligtvis en av de allra bästa tävlingarna :) här i Helsingborg då jag & emelie vann i par och jennie & isabelle kom 2:a
sista tävlingen i Göteborg.. även den en mkt lyckad tävling :) då vi vann i paren !! sista tävlingen och vi vann över 18 par :P fast vi åkte dit och brydde oss egentligen inte om resultatet utan bara hade kul :) vilket lönade sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar