lördag 2 april 2011

Blä!

Fy fan va ja e trööööött!! Känner mig så jävla seg och vill bara gå och lägga mig i min varma sköna säng och bara halvdö!!! Blä!

Menmen, jag vet att jag återigen har varit dålig på att blogga, men har varit så sjukt stressad och sjuk så har inte orkar.. Va hemma från skolan onsdag, torsdag och fredag för ja va dels förkyld och lät som en kråka, men hade även ont i magen och mådde illa :/ troligtvis magkatarr.. Men de känns inte helt bra än..
Men nu sitter jag på högskolan i Skövde och har lunch.. Är här och gör högskoleprovet idag.. Känner mig väl inte super taggad eller motiverad.. Men de får gå som de går.. Nu har ja iaf gjort tre av fem prov så är iaf halvvägs..

Igår hade vi kalas med släkten för mig och john.. Vi fyllde båda för ett tag sen iofs men har inte lyckats få ihop något kalas innan, så de va riktigt kul att träffa (nästan) hela släkten :) fick lite lotter, pengar, vin och blommor :) tack alla! Va dock inte direkt pigg igår heller, men de va ändå trevligt.. Vi samlas så sällan hela släkten så alltid kul att ses och bara umgås :)

Ikväll blir de party me Jennie och Jesper tror ja :) måste ju fira att högskoleprovet är avklarat ;) haha.. Men får väl se vad som händer, just nu känner jag mig rätt död men de ska nog gå bra ändå :p skulle egentligen gått ut i Skövde hade vi tänkt för Björn rosenström ska spela på bogrens ikväll, men både ja och Jennie kände att vi à lite för fattiga för de ;) plus att de e 21+ och Jennie är bara 19 (fyller 20) så vi vet inte om vi vågar/orkar chansa.. Men de blir iaf att dricka lite ikväll ;)

Fattar ni nått av det jag skrivit? Jag vet knappt själv vad ja skriver utan fingrarna lever sitt eget liv ;) haha..

Men nu ska jag passa på att gå ut ch röka och så.. Ska nog kanske gå en sväng och rensa huvudet lite me, om ja orkar ;) e fan kallt ute idag :( blä!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar