onsdag 13 april 2011

jag är kass...

... på att uppdatera, jag vet.. men jag är väldigt bra på att veta att jag är kass på de ;) haha..

nu är jag iaf klar med skolan för dagen, men ska snart ta tag i och plugga lite ändå.. har massa att göra.. dock har jag jääävligt ont i halden/handleden efter att jag klämde mig i söndags när jag hade bytt däck.. inte skönt.. men får försöka ändå..
va dock väldigt jobbigt att skriva prov idag när handen bara pulserar efter att man skrivit typ fem ord.. men jag skrev iaf på allt.. och ganska mkt dessutom så hoppas att det ska gå bra :)

ne, nu ska jag nog ta och unnda mig en cigg och ett glas cola innan jag sätter igång med plugget.. det är jag fan värd ;) haha..

förresten, om ni har något ni vill att jag ska skriva om så säg gärna till.. jag har verkligen ingen aning om vad jag ska skriva om.. mitt liv? då blir de mest skolsnack.. eller vad vill ni veta? jag vet att jag inte har så många läsare, men ni få trogna kan väl ändå hitta på nått? eller iaf lämna en liten kommentar, då blir de roligare för mig att skriva ;)

Bild från victorias "fruhippa" på Adela, mig och anela :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar