fredag 29 april 2011

fredag :)

då va de fredag igen :) tiden går fan äckligt fort :/ hur fan ska ja hinna med allt? har ju bara drygt fyra veckor kvar i skolan nu och MASSA att göra :/ jaja, de ska väl gå.. har ju ett prov idag och ska försöka gör ett i matten på måndag.. sen får jag väl sitta och plugga 24/7 ett tag men.. jaja, de löser sig..

idag är det iaf en ganska fullspäckad dag igen.. ska snart bege mig till skolan och göra filosofiprovet, sen ska jag bort till statoil då vi har en säljcoach där idag.. sen ska jag åka på en liten roadtrip med min babe ;) kommer bli kalas :) så kortfattat en helt enkelt bra fredag :)

imorgon blir de 20 årsfest för underbara moa :) kommer bli riktigt skoj!



saknar tiden då vi var alla fyra.. men nu så bor Linnea i Paris och Moa i Borås.. men som tur är har jag ju Anela kvar :) men i sommar lämnar hon mig för att åka på bartenderutbildning i magaluff, men jag va ju iofs borta hela förra sommaren ;) haha.. och troligtvis kanske jag lämnar henne här i höst.. men det återstår att se.. fick ju iaf lite tid me linnea när hon var hemma sist och på lördags samlas jag, anela och moa (och även liten andra brudar) så då e vi iaf 3 av 4 :) men linnea, vi tänker på dig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar