fredag 22 april 2011

LEDIG :D

Idag är jag äntligen ledig efter en hård vecka.. Har jobbat lite extra på HSB och rensat rabatter, plus att jag har haft städet på Vincontoret och möte me statoil.. Så har vart i full gång från 6 på morgonen till typ åtta på kvällen måndag till onsdag.. Igår slutade jag dock klockan ett vilket va väldigt skönt :) och igår kväll så samlades vi några tjejer från dansklassen och grillade och bara cathade upp :) va hur mysigt som helst.. Blir ju inte att vi träffar varandra så mycket nu för tiden.. Så de va riktigt kul :) tråkigt bara att inte alla kunde komma.. Men vi ska försöka göra om de snart igen så hoppas att fler kommer då :)

Nu ska jag ta och göra mig iordning för att dra till Skövde me Jennie och shoppa lite :) de har ja förtjänat efter den här veckan ;) sen ikväll blir de all in för att fira linn som fyller 20 :) så dax att sätta lite fart här nu känner ja :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar