söndag 20 maj 2012

Teletubbies!!!

Ikväll har vi vart på fest me tema barnkalas :) mkt trevligt! Ja å Carro bestämde oss för att dra dit i sista minuten och hade inte fixat någon utklädnad, så kom Carro på att vi kunde ta våra onepiece och va teletubbies :) klockrent! Och måste säga att festa i onepiece e inte fel ;) har nog aldrig känt mig så bekväm ;) haha.. Blev dock en lugn kväll så ska försöka sova snart.. Va ju i te direkt sugen på att dra ut på krogen i sparkdräkt ;) haha..

Men känns ändå skönt att va 22 och fortfarande ha barnasinnet kvar ;) trots att ja har egen lägenhet, läser på universitet och allt de så har jag fortfarande svårt att kalla mig själv för vuxen.. Jag känner mig inte vuxen än! Har mycket jag vill göra än! Får lite panik när jag ser massa kompisar som skaffar barn och så, missförstå mig rätt, jag är otroligt glad för deras skull!! Men jag skulle själv inte kunna göra det än, det är jag inte redo för, jag har fortfarande så mycket jag vill göra innan jag stadgar mig såpass att jag skaffar barn..

Okej, innan jag går för djupt in på det ämnet så ska jag avsluta här :) nu är det nog dags att sova innan vinet börjar prata mer än jag ;)

Men en mkt trevlig och lugn kväll har de iaf vart :) nu håller ja tummarna för att bakfyllan håller sig borta imorgon så man kan få lite gjort :) (okej, det lät vuxet, haha ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar