tisdag 29 maj 2012

Publicerat!!!

Nu är denna termins sista arbete publicerat!! :) känns så otroligt skönt ! Nu håller jag bara tummarna för att jag slipper komplettering, räknar inte med för mycket på den fronten dock..

Nu är ja iaf hur trött som helst! Har känns mig helt slut hela dagen.. Hade så jävla svårt för att somna igår då jag bara låg och tänkte på massa olika saker, och när tankarna väl börjar fara iväg är det ju svårt att sluta.. Började faktiskt på ett blogginlägg men vet inte riktigt om jag vågar/borde lägga upp det så det får vänta.. Men när man börjar tänka tillbaka och tanken "tänk om..." dyker upp kan det bli jävligt jobbigt.. Precis det som hände igår.. Tänk om....

Men nu är det ju som det är och som det är nu så ska jag försöka få mig lite skönhetssömn innan skolan imorrn.. Wish me luck!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar