tisdag 29 maj 2012

God morgon!!

Nu har de vart dåligt bloggat igen, eller rättare sagt, jag har bloggat men inläggen har inte kommit upp :/

Nu sitter ja på bussen på väg mot jobb.. Lite skillnad från igår så man kunde ha shorts och bara en kofta så här tidigt på morgonen, idag fick se bli både jeans och jacka.. Lite trist, men de e väl så svensk sommar är? Haha.. Men det gör mig inte så jättemycket när ja ska jobba faktiskt :p kanske blir lite skönare inne på lagret idag än igår då de va rätt varmt ;) haha..

Helgen va riktigt go! Eller de började i onsdags me fotboll, torsdags va de full moon party med stampus, fredags blev de grill och party me brudarna (slutade me att ja va hemma typ halv sju ;)) och i lördags va de bara lugnt å kolla på Eurovision :) fullspäckat men otroligt kul!!

Va även ute på väla i lördags och uppgraderade till en iPhone 4s ;) lyckades tappa min gamla i backen i lördags morse på vägen hem så skärmen sprack :/ och ja behövde ändå förlänga mitt abonnemang så :p

Idag blir de jobb som sagt, sen hem å plugga det sista, har 7 ord kvar på min SISTA reflektionsuppgift !!! Så ska fixa de och annars blir de nog inte mkt mer gjort idag :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar