tisdag 15 maj 2012

Sista tentan för terminen skriven..

Får än en gång be om ursäkt för dålig uppdatering.. Men har inte gjort mycket annat än att plugga defensive dagarna, eller jo, men tankarna har konstant varit på tentan så.. Men nu är den i alla fall skriven, sista tentan för terminen och första året på socialhögskolan! Känns skönt.. Jag gjorde i alla fall mitt bästa så nu får det bära eller brista.. Får reda på ena delen idag redan så nerverna sitter fortfarande utanpå, hoppas på ett glädjande mail (så klart).

Nu sitter jag på bussen hem och ska återgå till plugg-modet :/ har en reflektion tills imorrn.. Så grymt jävla dåligt planerat att ha det dagen efter tenta.. Menmen, slappna av finns tydligen inte just nu.. Men ser som tur är ändå ljuset på tunneln, bara två veckor kvar i skolan innan de e dags för tre månaders sommarlov!! Kan ju inte säga annat än att jag längtar.. Men mer om det en annan gång..

Nåja, nu ska jag försöka koppla bort tankarna på tentan.. Jag kan ju inte göra mer nu ändå så..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar