söndag 28 augusti 2011

Underbara varma säng!!!

Nu är jag hemma och har krupit ner.. Kan inte säga annat än att det var otroligt skönt att få av sig de kalla blöta kläderna och krypa ner i en varm gosig säng :) trots att det inte varit särskilt kallt trots att det regnat hela dan så blir man frusen av att gå runt och vara blöt..

Måste säga att det hade vart ännu mysigare om jag haft min underbara man här som kunde värmt mig men man kan ju inte få allt :/ saknar honom mer än jag trodde jag kunde.. men nästa helg får jag äntligen träffa honom!! Vi har inte träffats sen i måndags och att gå från att ses i princip varje dag, om så bara fem minuter till att nu vara 30 mil ifrån varandra är lite jobbigt.. Men det ska nog lösa sig snart :)

Imorrn ska jag ta tag i och städa och greja i lägenheten.. Ska försöka få till lite bra bilder så att ni får se hur det ser ut :)

Men iaf, nu ska jag bara slappna av och försöka sova snart.. Tror inte att det blir några större problem men ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar