onsdag 24 augusti 2011

onsdag i helsingborg

ja då har man vaknat upp inför ännu en dag i helsingborg :) nu känner jag dock verkligen i ryggen att jag sover i en säng jag inte är helt van med :P men ja ska väl vänja mig :p har försökt mig på att adressändra nu, men väntar till jag får mitt csn kort, då blir de mkt billigare ;) hehe..

funderar just nu på om jag skulle göra mig lite frukost och sen ta tag i och fixa lite här i lägenheten.. men jag har inte riktigt bestämt mig för om jag kanske ska möblera om eller om jag bara ska plocka upp allt.. är ju inte direkt stort här så finns inte så många olika valmäjligheter ;) men får väl se hur de blir :p får nog bli frukost först iaf ;) och ett par avsnitt sex and the city ;)

i eftermiddag blir de fika me sanna som och är från tidaholm :) ska bli riktigt kul!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar