onsdag 10 augusti 2011

I'm back!

Okej, nu va de väldigt längesen ja bloggade.. Och tro mig, det har hänt mycket! Men jag tänker inte gå in i detalj i det som har hänt utan lämnar det till det förflutna.. Iaf det jag kan..

Men något som jag måste nämna och som jag är väldigt glad över är att jag har kommit in på högskolan :) så om ca två veckor så tar jag mitt pick och pack och flyttar till Helsingborg :) kom in på socionomutbildningen där på Lunds universitet :) känns jävligt bra.. Det är ju de jag kämpat för hela våren :)

Men förövrigt så har min sommar bestått av jobb, jobb och jobb.. Det enda jag har gjort i princip va när jag och Dennis åkte ner till Helsingborg ett par dagar och kollade lägenhet :) då bodde vi på hotell och bara hade det mysigt i tre dar :)

Måste erkänna att jag saknat att blogga, men känns inte så kul att skriva "hej! Idag har jag jobbat" varje dag.. Men nu har jag hittat lite motivation igen så ska verkligen försöka att ge er lite roligare inlägg :) kommer förmodligen att bli en del om förberedelserna inför flytten och en hel del tankar om det.. Så det hoppas jag att ni inte har något emot :)

Men nu ska jag göra mig iordning för att knalla bort till jobbet :) har inte så många pass kvar på statoil nu innan jag lämnar stan :) och efter jobbet idag så ska jag och bror åka och kolla på en säng som ja måste ha :p min lägenhet i Helsingborg är väääldigt liten så får inte direkt plats med en dubbelsäng.. Men en minst 120 ska jag ha :p annars kan ja lika gärna sova på golvet ;) vilket det säkert skulle bli om ja va tvungen att klämma ner mig i en 90 säng ;) haha.. Inte lätt att gå från 180 ;) haha..

Okej, nu blev de bara en massa babbel känner jag här.. Men take it or leave it ;)

Ne, nu måste ja röra på mig.. Men jag lovar att bli bättre på att uppdatera framöver :)

Köss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar