söndag 21 augusti 2011

Flyttlass påväg!!


Just nu sitter jag i lastbilen med baby och alla mina saker påväg ner till Helsingborg.. Dock kommer inte jag stanna där nu utan åker med hem ikväll igen för att ta med de sista småsakerna och bilen imorrn.. Ska även köpa en tv imorrn så måste ju få me den me :)
Igår hade vi lite avskedsfest för mig :) va en riktigt bra kväll.. Tills vi åkte in till Skövde, då va de inte lika kul längre.. Men är så himla glad att så många kom :) till och med Moa kom hem från Borås !
Men nu behöver jag nog kolla lite på vägen så jag inte blir åksjuk :p men försöker uppdatera mer sen :) min mail-app på mobilen vill inte skicka mail länge (de e så ja böoggar mest nu för tiden) så hoppas detta ska funka.. Är inne på mallen på internett.. Måste försöka fixa det andra så ja kan få me bilder också :p
Ne, vägen va de ja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar