fredag 4 mars 2011

Turkiet?

Är äntligen hemma nu.. Trots att ja bara hade en lektion idag så kändes den otroligt lång :/ men nu ligger ja k sängen och värmer mig lite innan ja strax ska ta en tur me indra ut i blåsten.. Fy fan vilket äckligt väder de e idag.. Skulle ju bli 5+ !! Lurendrejeri säger ja bara..

Pratade precis me Zandra i telefon.. Fan va ja saknar den bruden.. Och turkiet me för den delen.. Men nu har vi bestämt att vi verkligen ska försöka att åka ner dit i sommar och hälsa på alla.. Kommer bli skitkul :) längtar redan ;) haha.. Så när ja vart ute me indra ska ja nog fan sätta mig och kolla lite om de finns några billiga bra resor till side :p men vi måste ju försöka få ihop de så de passar oss båda me, så vi e lediga samtidigt.. Men jag har nog två veckor ledigt mellan skolan och sommarjobbet så de ska nog lösa sig :p

Ne, nu kanske ja skulle ta mig i kragen och gå ut med min puckohund? :p hon ligger så fint här bredvid mig i sängen nu så :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar