tisdag 22 mars 2011

pojkvän :)

nu är det officiellt (med andra ord, finns på facebook ;) ) ! jag har gått och skaffat mig pojkvän :) och inte vem som helst utan den underbaraste av dom alla :) de säger väl iofs alla om sina pojkvänner.. men jag lovar er att jag inte kommer att bli den här "typiska" flickvännen som struntar i mina kompisar eller en utekväll me brudarna.. om de blir så så ge mig en smäll på käften! lova mig de! jag vägrar bli sån..
så just nu känns allt så jävla bra :) jag går även in i det här förhållandet med alla kort på bordet så han vet vad han ger sig in på.. och jag har tydligen inte lyckats skrämma iväg honom än ;) haha..

men nu ska jag fortsätta att ligga här i sängen med ett leende på läpparna :) men ska även försöka plugga lite så får väl se hur länge de leendet stannar.. men de gör de nog :) hihi..

så nu säger jag godnatt, men eftersom jag sitter vid datan kan de säkert bli ett inlägg till eller två under kvällen ;) haha..

ps. Emma, sorry att jag dumpade dig, men jag lovar att du är och kommer för alltid att vara min självfrände (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar