torsdag 10 mars 2011

Död!

Just nu känns min kropp helt död.. Va och tränade me Annie förut :) men självklart kunde vi inte bara köra ett pass utan körde både core OCH spinning.. Och jag som har världens sämsta kondition me.. Trodde seriöst att ja skulle dö efter 10 minuter på spinningen :/ men ja lyckades ta mig igenom i min egen takt.. Men lovar att ja kommer ha världens träningsvärk imorrn :/

Annars idag så har ja jobbat på vincontoret, vart i skolan och sen pluggat innan träningen.. Så har vart ganska så effektiv :) men nu va de underbart att lägga sig :)

Förra inlägget skrev ja bara för att emma tyckte ja va dålig på att blogga ;) och de har ja verkligen vart.. Men ska försöka ta tag i de nu igen :) jag lovar!! Men nu ska jag sova :) och imorgon är de äntligen FREDAG!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar