tisdag 22 mars 2011

sjukt!

det här är jävligt sjukt. kollade min statistik för typ en timme sen och då hade jag typ 20 sidvyer idag.. och sen bara för att.... så la ja upp en länk på facebook och nu hade jag typ dubblat antalet sidvyer :p får nog nästan fortsätta att länka min blogg på fb ;) så kan jag kanske bli en av dom där coola bloggarna som tjänar pengar på det ;) eller vad tror ni? ;) haha.. kanske vore nått :p fast iofs, då krävs de kanske att jag faktiskt bloggar regelbundet.. men vad vill ni läsa om då? vad jag gör? de e ju så otroligt intressant vissa dagar (NOT!) .. menmen, jag fortsätter väl som jag gjort tidigare så får vi se vad som händer :p haha...

nu ska jag nog faktiskt ta och lägga ifrån mig datan och försöka sova.. ska bli otroligt skönt att va ledig imorrn me ;) e en s.k k-dag i skolan så :p men ska nog passa på att städa på vincontoret imorrn istället för på torsdag, då får ja ju sovmorgon då me ;) haha.. de gäller att vara smart :P

men nu ska jag nog allt nana, :) och för er som undrar så ja, jag sover ensam och klagar inte trots att jag har pojkvän! jag gillar att ha min säng för mig själv ibland ;) men visst hade de vart mysigt, men jag är en sån onormal människa som gillar att sova själv ;) sen ska han upp klockan fem imorgon me och jag sover hellre till typ tio ;) haha..

ne, natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar