söndag 14 mars 2010

tidaholm

ja, jag passade på att åka hem till tidaholm under min sjukskrivning.. kände att vad ska jag göra i oslo när alla jobbar´? sitta ensam i en lägenhet kändes inte så lockande.. sen när jag lyckades få skjuts hem så jag slappp ta bussen me gjorde ju inte de valet så svårt :P så nu sitter jag hemma hos mamma medans hon städar ;) haha.. skönt att komma hem och bli lite ompysslad faktiskt..

igår var först jag och john i skövde en sväng.. handlade lite drickbart inför kvällen ;) haha.. kul nu när man är 20 och kan handla själv och gå runt där och se vad som faktiskt finns.. hade ganska mycket beslutsångest.. men till slut blev de lite aquatini och cider.. plus att jag och bror delade på en flaska smirnoff-vodka :) gottit.. men blev ändå en ganska lugn kväll då jag äter ganska starka smärtstillande så visste inte hur de skulle vara att blanda det med alkohol.. stod dock inget i bipacksedeln, men kände ändå att jag ville ta det lite lugnt med det..
men efter skövde träffade jag moa-bruden en sväng :) fan va ja saknat henne!! och sen kom mamma hem från jobbet och då blev de pizza!!!!!!!!! finns verkligen ingen godare pizza än sverige-pizzan ifrån eddies :) mumma säger ja bara..

sen va de dax att göra sig iordning och så åkte jag och bror hem till honom.. kollade in hans lägenhet som blivit riktigt jävla snygg!! passar honom så jävla bra :) världens största soffa har han me ;) haha.. sen drog vi vidare till vår kusin mattias där de va ganska mkt folk men riktigt trevligt att träffa alla goa pumpamedlemmar m.fl. :)
efter förfesten hos matte drog några av oss vodare till brygget.. var för en gångs skull kul på brygget men de va väl mest för att jag gick dit för att träffa folk.. vilket jag gjorde :P haha.. träffade på massa gamla vänner som jag inte sett sen innan jag flyttade till oslo.. så de va kul :)

när brygget stängt träffade jag på en kompis som var lite för full kanske och arg/ledsen.. så jag gick tillsammans med henne över hela stan och följde henne hem.. men vi pratade en hel del och fastän vi inte är så nära vänner utan snarare bekanta så var det rätt trevligt :) fick ett sms idag där hon tackade så det tyckte jag var kul :) vet ju själv hur det är när man fått lite för mkt av det goda ;) haha.. inte kul att gå hem själv då.. och speciellt inte när man inte mår så jättebra..

men idag vaknade jag och kände mig mest seg.. inte så bakis faktiskt :) var meningen att de skulle blivit efterfest igår, men efter att jag följt henne hem va ja så jävla frusen och hade ont i fötterna av mina klackar så ja kände bara för att krypa ner i sängen.. vilket var underbart!!! ;) tog dock ett bra tag inann jag återfick värmen i min lår men de var det värt :P

idag ska jag och bror åka ut till min pappa och hälsa på honom lite :) ska bli skoj.. sen hoppa jag att det blir bio ikväll men är lite tomt på kontot just nu så vi får väl se hur de blir me de ;p menmen..

oj, de blev visst ett väldigt långt inlägg här :P men blir ju så ibland.. när man väl börjat skriva kan man inte sluta.. och eftersom ja varit dålig på att blogga de sista så kanske ja tar ut de i detta inlägget ;p haha.. who knows? men ska försöka att inte sitta så mkt vid datan när jag är här hemma då jag vill tillbringa tiden med alla andra och inte datan :P

ne, nu börjar de värka i handleden igen :( så ska väl stänga av datan och ringa bror eller sätta igång en film tror ja :P känner verkligen för en slapp-dag idag !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar