söndag 7 mars 2010

söndag!

ja, då va ännu en vecka snart slut.. fan va tiden går fort!! men igår blev de iaf utgång me henke och gänget :) va riktigt sköj faktiskt.. men va så himla seg så kände mig inte så party.. men så fort de kom lite folk och när vi väl kom ut blev de riktigt lyckat :)
va dock inte lika kul att vakna i morse xP helvete vilken huvudvärk ja hade.. men kom på sen att ja glömde äta när ja kom hem.. kan va därför.. brukar alltid försöka äta när ja vart ute.. men inte igår.. däckade typ direkt när ja kom hem x) haha.. men sköj va de iaf :)

idag har ja vart och kollat på 2 lägenheter/hyblar.. och den ena tror jag att jag får om jag vill.. dock är den inte möblerad.. men ska höra me bror om han kan komma hit me iaf en säng till mig ;p haha.. resten kan ja fixa framöver.. och eventuellt ta med mig när ja vart hemma i påsk.. har betsämt mig nu att jag verkligen ska satsa helhjärtat här.. har vart lite tveksam det sista nu.. men jag vet att om ja skulle åka hem nu så kommer ja att ångra mig och chansen att jag åker tillbaka hit är väldigt liten.. så jag vill iaf ge oslo sommaren eller kanske till och med ett år innan ja ger upp helt.. tar ju ett tag att komma in i en helt ny stad där man inte känner i princip nån.. sen känner ja att ja börjar komma in i jobbet lite nu och så.. så jag vill inte ge upp även om de känns tungt ibland..
hade även med kela hem hit och bjöd henne på lite mat (som hon i princip laga till slut) ;p haha.. men nu kommer nog henke hit snart så ska vi se en film..

hoppas ni haft en bra helg!


jag igår :p (ego-bil svar=ja!) haha :p
hade lite tråkigt en stund här hemma medans ja väntade på att henke och andreas skulle bli klara så ja kunde åka dit :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar