onsdag 3 mars 2010

maaaat!

ligger just nu i sängen och väntar på maten.. har ju besök här så helt underbart att slippa laga mat ;p hatar ju även att göra de så jag är i himmelriket ;) hehe.. ne, kanske inte.. men gött e de iaf..
har haft en jävlig huvudvärk större delen av dagen idag me.. så stannade hemma från jobbet och sov i princip hela förmiddagen.. annars har ja bara tagit de lugnt.. men imorrn måste jag gå till jobbet.. och det SKA bli en bra dag imorrn.. jobbar dock både på GoExellence och gallup.. så blir en lång dag.. men kommer huvudvärken tillbaka tror jag att jag får skippa gallup.. har det sista lärt mig att jag inte mår bättre av att pressa mig själv.. det är i regel inte värt det..

fattar inte varför jag mått så dåligt det sista.. kan nog vara för att jag är så himla spänd och småorolig över allt.. så det tar ut sin rätt på kroppen eftersom jag är så dålig på att lyssna på den.. men jag lovar, jag försöker.. ibland iaf.. haha :p

men jag vill inte må dåligt längre.. så känner jag en dag att jag inte pallar att gå till jobbet eller göra det ena eller det andra och har en klump i magen ska jag faktiskt försöka lyssna på det.. jag har så himla svårt för att göra det.. va väldigt nära att jag slängde på mig kläder och sprang iväg till jobbet iaf idag.. men de hade inte vart värt de..

ne, nu verkar de som att maten e klar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar