torsdag 11 mars 2010

ont!!

jag vet, nu har de varit dåligt med uppdatering igen.. men känner som jag säkert nämnt att ja inte har så mkt vettigt att skriva.. händer inte direkt så mkt när jag bara jobbar.. och alla konstiga/dumma/roliga kunder får jag inte heller prata för mkt om.. men kan säga att ja har fått mkt bättre förståelse för telefonsäljare.. säger bara, var inte otrevlig och lägg på i örat.. det är så himla irriterande.. tänk på att det faktiskt är deras jobb och en del kanske inte kan få så många andra jobb.. utan lyssna gärna på vad det har att säga och säg sen om du inte är intresserad istället för att vara grinig för att de ringer.. det är ju som sagt vårat jobb.. och vi ringer inte för att vara elaka!

men nog om det.. nu ska jag nog faktiskt ta och krypa ner i sängen och tycka lite synd om mig själv.. har så jävla ont i min handled så det är förjävligt.. eller rättare sagt ont i hela handen och halva armen.. sen att den börjar bli svullen och blå trots att ja har mitt handledsskydd på gör ju inte saken bättre.. gör ta mig fan ont fastän ja inte gör ngt :/
hatar även läkare!! ringde precis till legevakten i oslo.. men inte fick man ngn hjälp där inte.. de bad mig ta smärtstillande och komma in imorgon om de inte va bättre.. jag vill ju ha hjälp nu!! vill inte ha ont längre och alvedon e de enda smärtstillande ja har och inte fan hjälper de!! gaaah!!

ne, dax att leta fram en bra film och krypa ner i sängen med massa cola.. för nu är det lite synd om mig faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar