söndag 18 mars 2012

Helgen

I fredags va de tentadags.. Kändes väl sådär, men fick reda på att jag klarade iaf ena delen :) riktigt skönt.. Efter tentan så åkte jag, Stella och Jesper över till danmark för att inhandla lite gott inför lördagens fest :) annars hände det inte så mycket.. Blev att laga lite god mat och bara ta de lugnt..

Igår va de dax för carros 20 årsfest med tema gala :) de va en riktigt bra kväll med trevligt folk, god mat och dryck och ja, en riktigt toppenkväll helt enkelt :) ska lägga upp lite bilder när ja laddat kameran :p har bara en på hur jag såg ut.. Resten finns på kameran. Men kände mig faktiskt riktigt fin :) hade min studentklänning på mig och ett par rosa skor som dödade mina fötter ;) men va riktigt kul att klä upp sig lite :) knappt sminkat mig på hela veckan utan mest glidit runt i mysbyxor..

Nu blir de lite chill framför tvn innan de e dags att nana.. Skola imorgon igen..

Natti natti! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar