torsdag 29 mars 2012

Björn Afzelius

Ligger i sängen och lyssnar lite på Björn Afzelius innan de e dax att sova. Älskar verkligen hans musik!! Så fina och bra texter! De säger verkligen något.. Just nu är det två ljus som kommer ur högtalarna och ja, jag kan inte beskriva den, men tycker den e en av de bästa han gjort!

Men snart är det iaf dags att sluta de små blå. Men måste säga att det varit en riktigt bra dag idag.. Har faktiskt varit lite gladare och piggare.. Trots att jag jobbat i nio timmar ;) haha.. Behövde nog komma ur lägenheten lite och tänka på annat.. Dock har jag dragit på mig en jävla förkylning :/ kände mig febrig i morse men har gått på Ipren idag så de har gått bra.. Men nu i kväll blev ja snorig som fan och låter som en kråka :/ hoppas verkligen de e bättre imorrn så ja kan jobba.. Hinner verkligen inte bli sjuk nu!! Jaja, de e väl inget att göra åt de..

Ne, nu ska ja stänga av datan och krypa ner ordentligt :) blir ju att gå upp tidigt imorrn me så lika bra :p
Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar